the Entry


I'm fell so empty , that why i make the entry .
just smile without say anything put me in stress mood .
i can't lies and pretend .
hopefully this can realize my mind = )


kalau cinta biarkan ia terbang mencari langitnya sendiri.
Itu yang  sering ku ungkapkan dulu.
Tapi kini, aku termanggu sendiri.
Sampai bila ingin ku lepaskan cinta pergi dan biarkan diri terkapai sendiri?.
Biarkan yang lain happy  dan aku tersenyum dalam tangis.
Jika boleh bertahan.
Kenapa tidak aku pertahankan rasa itu.
Dan tak akan mudah aku kalah dengan secebis sikap itu.
Jangan biar ia terus membunuh rasa cinta .
 Tinggalkan lara terus berkudis menjadi luka.
Akhirnya aku sendiri yang parah .
Dan aku putuskan.
Biar jarak merapatkan hubungan kita..
Maaf jika tersalah tafsir tentang rasa.

No comments:

Post a Comment