PILIHAN

Baru je post tentang rezeki, 
Allah dah mudahkan aku nak cari rezeki.
bukan satu tapi dua sekali gus pada hari yg sama.
ALHAMDULILLAH

Tapi aku kena buat pilihan.
sebab tak mungkin untuk aku buat dua pekerjaan pada hari & waktu yg sama.

first call aku terima dari FITNESS ,
seriously aku tak sangka akan terima panggilan ni.
sbb masa aku interview aku terus terang yg aku tunggu kerja di company lain.
tak sangka aku masih diterima.
mybe sbb time interview En. manager nampak potensi aku putarbelit soalan & jawapan.
(cita2 nak jd lawyer ) 

second call , EYUP.. dari VALE .
sememang nye aku tunggu2 kan dr hari jumaat hari tue.
nampak sgt tak sabar .

Tapi yg sedih nye, aku nak kerja di VALE,.
but walid xbagi sbb faktor jarak & transportation.

Jujurnya, 
aku sendiri pon confuse nak pilih yg mane satu.
aku bukan orang yg pandai membuat keputusan.

p/s : kadang-kadang yg mudah tu lagi susah, sbb kita akan buat kerja sambil lewa. 
Tapi bila kerja tu susah, kita akan buat dgn bersungguh2. 

No comments:

Post a Comment